Ammunnan Akatemia 1 pidetty

Ammunnan Akatemia 1 pidetty

Akatemiaharjoitus

Lukukauden ensimmäinen ammunnan akatemia päättyi perjantaina.

 

Ammunnan Akatemiaan osallistu 15 nuorta ampujaa ympäri Suomen. Leirillä valmentautui 12 kivääri-, 2 pistooli- ja yksi liikkuvan maalin ampuja. Ensimmäisellä leirillä keskityttiin ammunnan perustekniikoihin sekä fyysiseen valmentautumiseen. – Leirijoukko oli erittäin motivoituneita ja halua oppia ja kehittää omaa ammuntaa on suuri, sanoi leirin johtaja Marko.

Järjestelyt ja leirin ohjelmat ja ohjaukset saivat paljon kiitosta leiriläisten palautteissa, kuten myös leirillä toisena ohjaajana toiminut Inka Havukainen, jonka kannustavasta koulutustavasta pidettiin erityisesti.

 

Lue kaikki leiriläiset palauteet:

Palautteet on jaettu kahteen ryhmään. Ensin on nyt syksyllä aloittaneiden palautteet ja sen alla viime vuonna mukana olleiden palauteet

 

UUDET AKATEMIALAISET:

HYVÄÄ:

Harjoituksia ja opiskelua on ollut riittävästi. x 3

Ammuntaa oli tarpeeksi x 2

Ruoka x 2

Hyvät aikataulut, ammuntaa ja opiskelua riittävästi ja tasapuolisesti. Mukava ja rento fiilis. Hyvät harjoitukset ja selkeät ohjeet. Se leipäharjoitus oli tosi omaa ammuntaa avaava!

Paljon harjoittelua

Ammunnan kesto oli riittävä

MARKO ON APINA

On saanut lajiharjoittelussa hyviä ”tippejä”

Valmennus ja avustus on ollut hyvää.

Oli myös hyvä, että oli eri teemat joka päivälle

 

KEHITETTÄVÄÄ:

Illalla vois ehtiä edes 30min uimaan. x 2

Muuta liikuntaa vois olla enemmän esim. seinäkiipeily x 2

Aikataulut voisi ilmoittaa tarkemmin x 2

Rivitalon huoneistossa todella paha haju…

Välipala-aikataulussa oli ongelmia koska se meni päällekkäin toiminnan/opiskelun/ammunnan kanssa.

Ensimmäisen illan fysiikkatreeni hieman liian painavilla painoilla vaativia liikkeitä.

Liikaa opiskelua, tehtävät loppuivat kesken 😀

Paremmin olisi voinut olla informaatiota siitä mitä ampumavarusteita tai muita ampumiseen liittyviä asioita tarvitsee, esim pöydältä ammuttaessa tuki varmaan lainattavissa seuroilta?

Fysiikkatreeneistä olisi ollut kiva saada vinkkejä mitä voi tehdä kotona lihaskunnon ja tasapainon eteen ( vaikka kirjallisenakin)

iltapala aiemmin

 

SÄILYTETTÄVÄÄ:

Illalla vois ehtiä edes 30min uimaan. x 2

Muuta liikuntaa vois olla enemmän esim. seinäkiipeily x 2

Aikataulut voisi ilmoittaa tarkemmin x 2

Samat ajat opiskelussa ja ammunnassa x 2

Eri teemat harjoituksissa x 2

Toisen illan Sali-circuit oli todella hyvä, selkeä, eikä liian rankka!!½ Säilytykseen.

Pieni tauko lounaan jälkeen.

Ammunnassa olevat pienet ”kilpailut”

Ammunnan määrä

??

Ammunnan kesto

MARKON SOITTOÄÄNI!

Fysiikkatreeneistä torstain tasapainoharjoitus, ruoka, ampumatreenit, lisää erilaisia fysiikkatreenejä

Kymppikisat!

 

VANHAT AKATEMIALAISET:

 

HYVÄÄ:

Ruoka x 7

Monipuolinen valmennus x3

harjoitusmahdollisuudet x2

seura x 2

Ihan hyvä ryhmähenki x2

jääkaapit huoneissa

kisat

elektroniset laitteet

paljon harjoittelua

välipalat

harjoitukset ja niiden kesto

Treenien aikataulut

Inkan avustus

Fysiikkaharjoitukset

Kilpailuharjoitukset

Monipuolinen harjoittelu

Inkan kannustus

Megalink

 

KEHITETTÄVÄÄ:

lisää vapaa-aikaa, jotta voi käydä omatoimisesti salilla ja uimassa x4

fysiikkaharjoitukset x 2

lisää lämmittelyä ennen ammuntaa

oishan se hauskaa päästä majoittumaan Kaartilassa

ei sekoiteta uusia tyttöjä vanhojen tyttöjen kanssa, kiitos

rahkaa välipalalle

illalla ei ollut aikaa käydä uimassa, joten voisi ottaa hieman aikaa pois ruokailun jälkeen jotta ehtisi uida kunnolla.

Majoittumien olisi hauskempaa jos se olis pyöreässä tornissa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.